Dag 2 Delhi

29 april 2018 - Delhi, India

Dag 2 Delhi zaterdag 28 april

Lekker in de tuin ontbijten eerst en dan om half 10 verzamelen in de lobby voorstellen aan de groep en wat algemene zaken afhandelen zoals de fooienpot. Op pad met de lokale gids eerst naar  het paleis en parlementsgebouw. En ja veel wilde op de foto met Nathalie. De temperatuur steeg al naar 40 graden dus met de rikshaw naar de bazaar Chandi Chowk. We kwamen uit bij het deel van alle frutsels en decoraties met in de zijstraten nog een tempel. Na weer in de rikshaw te zijn gestapt het rode fort aan de buitenkant bekeken en naar de heilige crematieplaats van Ghandi. Een waar. Bedevaartsoord. Eindelijk lunch om 15 uur waarna weer verder naar de lotusbtempel. Het gebouw is in vorm van Lotus en behoort . Nog even gestopt bij een shop en naar de grootste sikhtempel van India. Hier is ook een voedselkeuken die gerund wordt door vrijwilligers en iedereen mag 3 keer per dag gratis komen eten. De tempel zelf is ook indrukwekkend en hier komen hoofdzakelijk sikhs (mannen dragen tulband). Om 1915 pad weer terug in hotel maar eerst bankcontact want we kunnen beiden niet pinnen. En ja onze werelddekking staat aan. Hapje eten in hotel maar daar zijn we niet positief over en om 22 uur liggen we pas in bed koffers zijn weer gepakt en oh jee we moeten heel vroeg op 4 uur:-(