Dag 10 zondag 6 mei Kajuharo en Panna

6 mei 2018 - Khajuraho, India

panna national park en Kajuharo

Natuurlijk weer vroeg op 5 uur present want de jeeps staan klaar om ons. Pera, Monika, Carla, Reijer, Mirjam Frans en Ingrid naar het National park Panna te brengen. Het park staat bekend om zijn tijgers en we hopen die te spotten. Er gaat nog eem gids mee En ja idd we zien ze liggen op afstand. Althans wij kunnen er een onderscheiden. Op een zeker moment kwam hij zelfs met zn kop omhoog. We zien ook nog hertjes, apen, antilope, vogeltjes en gaan weet op zoek naar meer tijgers in een apart landschap.

Na terugkeer bij het hotel even rustig aan en zeuren over ons 3e. Bed. Dat is een houten plank onacceptabel voor dit hotel. om 16 uur gaan we de tempels bezoeken. Deze staan bekend om de kamasutra afbeeldingen Het is ruim 44 graden. Overal krijgen we een lokale gids dus dat is fijn. Savonds met de groep eten.

1. Bettina van Rixel:
    14 mei 2018
    Goedemorgen, althans hier in zonnig Nederland.
    Vanmorgen vroeg op, ivm met Bear onze pup, Janyke vroege dienst, dus 6;30 eerste rondje uit, maar de bench vanaf dag 1 droog.
    Zo juist de tijd genomen om alle verhalen te lezen, wat een belevenissen, prachtig land, leuk om te lezen... weer een mooie levens en reis ervaring om mee te nemen in je hart.
    Lieve groet vanuit Drachten.