Dag 8 met de trein naar Orchha

5 mei 2018 - Orchha, India

Dag 8 naar Orcha

Om 7 uur weg uit Agra richting het treinstation. Eerst afscheid van onze chauffeur JP en zijn bijrijder. Allemaal lopen we met onze bagage het station in naar het perron waar de trein verwacht wordt om 8 uur. Maar eerst even rondkijken naar de mensen op het station. Er loopt ook een mannentje rond die tassen repareert. Hij heeft er oog voor en het nieuwe gat in onze tas is genaaid voor 50 cent. Zodra de trein aankomt is het dringen om binnen te geraken in de coupe  met onze bagage. Wij besluiten met eeen groep van 5 maar de andere ingang te nemen. Pff op tijd binnen. 3 uur later tuffen we Jhansi binnen waar we porters nemen naar de Bus die ons binnen een half uur naar Orchha brengt naar ons hotel Orchha resort we zijn beland in een sprookje. Prachtig hier het resort grenst aan een tempelcomplex en de rivier. Magisch!!! In de middag chillen aan het zwembad want het is echt te warm om wat te doen. Iedereen wordt hier blij van. Om 17 uur op pad naar 2 tempelcomplexen. Een verlaten maar met wel 15 tempels en de andere werkt nog. We gaan ook nog bij de brug van de rivier kijken. Een weg en alle verkeer erover en omdat we Nederlanders zijn enzien dat ze ook van ons foto’s maken nodigen we hun uit om samen met ons een groepsfoto op de brug te maken terwijl we allemaal tegelijk springen. Hilarisch! Nog even het dorpje met aansluitend diner en dan duikt iedereen de lobby in om even te internetten. Grappig weetje bestel je hier bier dan staat er op je rekening fruitcocktail.

Oh ja we zijn veilig blijkt dat we toch redelijk dicht bij het oog van de storm hebben gezeten en ja Nathalie is weer opgeknapt.