dag 13 Halong Bay en Hanoi

5 mei 2016 - Hanoi, Vietnam

Wakker worden in Halong Bay op een boot met waanzinnig uitzicht vanuit je bed. Boten, water en bergen. Om 7 uur al ontbijt want om half 8 gaan we op excursie naar een grot met de tender.  De grot is prachtig uitgelicht om de mooie vormen beter weer te geven.
Aangezien ik dit verhaal nu in de bus schrijf houden Julie het achergrondverhaal hiervan nog te goed, bij terugkomst op de boot moeten we officieel uitchecken want de hutten moeten gereed gemaakt worden voor de volgende gasten. Tot onze verassing  krijgen we al om 1030 lunch. Johan skipt want die is niet helemaal lekker. Niet echt vreemd als je de keuken/kombuis van de boot hebt gezien. Een uurtje later houdt ons bootavontuur op en staat Chung klaar om ons af te halen. Weer 3,5 uur rijden naar Hanoi. We boeken het waterpoppentheater. Grappige show. En nadat we via het Oude wijk teruggelopen zijn ontmoeten we Nienke en Linda voor onze laatste gezamelijke avondmaaltijd. Helaas valt het hier tegen. Jammer. We shoppen nog een beetle en maken ons op voor helaas de laatste dag in Vietnam morgen.

1. Bettina van Rixel:
    10 mei 2016
    Hoi hoi, alles eens rustig terug gelezen, wat een indrukwekkende belevenissen.
    Jullie kunnen terug kijken op weer een hele mooie reis.

Dank je wel voor jullies blog, liefs Bettina.