Nog een nachtje slapen.

22 april 2016 - Santpoort-Noord, Nederland

De koffers zijn gepakt. Oké we hebben nog een paar kilo over want we hopen toch een paar souvenirs te scoren voor blijvende herinneringen. En voor de nieuwsgierigen ja er is pindakaas mee. En verzin het maar want we zijn op veel voorbereid.

We hadden wel schrik vandaag want bij het online inchecken stond ineens dat onze vlucht uit Parijs naar Ho chi minh ( Saigon) pas om 21:00 uur vertrekt ipv 14:00 uur. Foutje van het systeem werd ons verteld door het Reisburo. Nou we gaan het zien morgen want 9 uur wachten met een zgn kidsreis is niet leuk. En nog eens een reisdag weg. Dus jullie horen het nog. Buitendat is Youri ook niet topfit. De huisartsenpost heeft voor de zekerheid antibiotica voorgeschreven. Tja want kom je met koorts Vietnam in? Kortom een hoop stress als we maar in het vliegtuig zitten dan begint ons avontuur echt..

1. Sandra van rixel:
    22 april 2016
    Hele goede vlucht morgen en een fijne vakantie. Kijk uit naar jullie verslagen geniet ervan. Groetjes van ons
  2. Denise:
    22 april 2016
    Haha,pindakaas mee.. Hoop dat Youri zich snel beter voelt!! Hele goeie reis,raar idee dat je binnenkort'vlakbij' mij zit! Heel veel plezier!!
  3. Harry Wolff:
    23 april 2016
    Hoop ik wel dat ze brood hebben voor de pindakaas;-)
  4. Harry Wolff:
    23 april 2016
    Hoop ik wel dat ze daar brood hebben voor de pindakaas;-)
  5. Ria van Rixel:
    23 april 2016
    Heel veel plezier en genieten en hopelijk is alles normaal verlopen.
  6. Louis-Pierre:
    23 april 2016
    Sterkte met bijkomen van de vliegreis heen.